loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 181 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام از دست تو
از دست تو از مصطفی یگانه
ترانه از دست تو با صدای مصطفی یگانه

ترانه سرا ، آهنگساز : میلاد بابایی ، تنظیم کننده : علی تیرداد

Mostafa yeganeh az daste to دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام از دست تو

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Mostafa Yeganeh – Az Daste To

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Mostafa Yeganeh – Az Daste To

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Mostafa Yeganeh – Az Daste To

______________________

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام از دست تو

رو به روی من ایستادی زل زدی تو چشای من
چرا ساکتی چیزی شده خوب آخه یه حرفی بزن
خوب که چی اینجوری نگام می کنی نکنه کاری کردم
همه رفتارات تکراری شده آخه من چه گناهی کردم
از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم
نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی
از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم
نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام از دست تو
♫♫♫♫♫♫
رو به روی من ایستادی زل زدی تو چشای من
چرا ساکتی چیزی شده خوب آخه یه حرفی بزن
خوب که چی اینجوری نگام می کنی نکنه کاری کردم
همه رفتارات تکراری شده آخه من چه گناهی کردم
از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم
نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی
می خوای بزنی زیر قول و قرارامون
منم خسته شدم از تو چه پنهون
هر کاری می کنم که یادم بره
که یادم بره اون همه خاطره
از دست تو یه خواب خوش ندارم خیلی وقته آرامش ندارم
نه حرفی می زنی نه چیزی میگی نکنه از من چیزی دیدی
رو به روی من ایستادی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 8,545
  • بازدید کلی : 236,645