loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 3222 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تو میدونی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام تو میدونی

دانلود آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

Meysam Ebrahimi To Midooni دانلود آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تو میدونی

Download New Music Meysam Ebrahimi – To Midooni

برای دانلود اهنگ به دامه مطلب بروید…

 


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تو میدونی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام تو میدونی

دانلود آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ تو میدونی

.

.

.

دانلود اهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی با کیفیت بالا ۳۲۰

Meysam Ebrahimi – To Midooni

&

دانلود اهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی با کیفیت ۱۲۸

Meysam Ebrahimi – To Midooni

.

.

.
+
متن اهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

دوست دارم …
یجوری که نباشی حال ِ من زاره
عزیز ِ من …
خاطرت باشه یکی خیلی دوست داره
عزیزم …
زندگی بی تو یه دنیای ِ غم انگیزه
یکی تا آخر عمرش …
نباشی اشک میریزه
.
تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی
از غصه و دلتنگی میمیرم
تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی
از غصه و دلتنگی میمیرم
.
.
.
من عشق و آرزوهام و فقط تو چشم تو دیدم
من عشق و با تو حس کردم
من عشق وبا تو فهمیدم
.
تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی
از غصه و دلتنگی میمیرم
تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی
از غصه و دلتنگی میمیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 7,780
  • بازدید کلی : 235,880