loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 137 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
 

دانلود آهنگ جدید و زیبای امید ساربانی با نام تنها

امید ساربانی با نام تنها

 تنها با صدای امید ساربانی

دانلود آهنگ جدید و زیبای امید ساربانی با نام تنها با سه کیفیت
ترانه : مجید شمس - آهنگ : امید ساربانی

Omid Sarebani Alone دانلود آهنگ جدید امید ساربانی با نام تنها

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی با نام تنها  همراه با متن

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Omid Sarebani – Alone

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Omid Sarebani – Alone

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Omid Sarebani – Alone

_____________

متن اهنگ امید ساربانی با نام تنها

خسته از تنهایی خسته از تردیدم
زندگی یعنی درد زندگیتم دیدم
هر کی از راه امد حالم و بد تر کرد
چجوری باید با نا امیدی سر کرد
لحظه هام لبریز از درد این تنهایی
شایدم من بودم مرد این تنهایی
ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره
خاطراتی مبهم رو سرم آواره
کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد
تلخی لبخندم با تو شیرین میشد
آخرش من موندم با دلی بی سامون
ای خدا لبخند و به لبام بر گردون
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید امید ساربانی با نام تنها
♫♫♫♫♫♫
پای هر احساسی عمرم و سوزوندم
پا گذاشتم هر بار رو دل واموندم
کاش کمی از مهرت وقف من می کردی
این غمه بی حد و ریشه کن می کردی
چه شبا دنیام و غرق حسرت کردم
با همه دلتنگی به غم عادت کردم
آخرش من موندم با دلی بی سامون
ای خدا لبخند و به لبام بر گردون
لحظه هام لبریز از درد این تنهایی
شایدم من بودم مرد این تنهایی
ابر چشمام هر شب ساعت ها می باره
خاطراتی مبهم رو سرم آواره
کاشکی حال و روزم بهتر از این میشد
تلخی لبخندم با تو شیرین میشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 659
  • بازدید سال : 8,410
  • بازدید کلی : 236,510