loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 153 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش فرد به نام گذشتم

کیانوش فرد به نام گذشتم

گذشتم با صدای کیانوش فرد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش فرد به نام گذشتم با سه کیفت
آهنگ و تنظیم : کیانوش فرد - میکس و مسترینگ :‌ آرمان محمدی

Kianoosh Fard Gozashtam دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد به نام گذشتم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش فرد به نام گذشتم همراه با متن اهنگ

Kianoosh Fard – Gozashtam

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Kianoosh Fard – Gozashtam

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Kianoosh Fard – Gozashtam

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Kianoosh Fard – Gozashtam

________________

متن اهنگ کیانوش فرد به نام گذشتم

کیانوش فرد
بدون تو دارم تموم میشم
بدون تو دارم آب میشم
بدون تو تحقیر شدم
بیا ببین چی شدم
بدون تو تنها میگن یه تنهایی خاصه
یه حسی توی قلبم هست که میگه باید بی تو بسازه
دیگه گذشتم از خودم که تو
گذشتم از خودم که تو به همه آرزوهات برسی
همیشه خواستم از خدا به هر چی میخوای برسی
تو داری دور میشی و من جون میکنم توزندگی
فقط بگو داری بدون من غصه هاتو داری به کی میگی
غمت نباشه خوبم
نه که داغون نشدم
نه که فراموشت کنم
میگن که دیوونه شدم

دانلود آهنگ کیانوش فرد به نام گذشتم
میسپرمت دست خدا برو به آرزوت برس
به لحظه های عاشق همیشه پیش روت برس
دیگه گذشتم از خودم که تو
گذشتم از خودم که تو به همه آرزوهات برسی
همیشه خواستم از خدا به هر چی میخوای برسی
تو داری دور میشی و من جون میکنم توزندگی
فقط بگو داری بدون من غصه هاتو داری به کی میگی
گذشتم از خودم که تو که تو که تو
همیشه خواستم از خدا خدا خدا
تو داری دور میشی و من جون میکنم توزندگی
فقط بگو داری بدون من غصه هاتو داری به کی میگی
توداری دور میشی من
دانلود آهنگ گذشتم از کیانوش فرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 8,495
  • بازدید کلی : 236,595