loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 168 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید باوفا به نام دیگه سراغم نیا

دانلود آهنگ امید باوفا به نام دیگه سراغم نیا

دانلود آهنگ دیگه سراغم نیا از امید باوفا

omid bavafa دانلود آهنگ دیگه سراغم نیا از امید باوفا

دانلود آهنگ جدید امید باوفا به نام دیگه سراغم نیا

 Download New Music Omid Bavafa – Dige Soragham Naya

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید باوفا به نام دیگه سراغم نیا

دانلود آهنگ امید باوفا به نام دیگه سراغم نیا

دانلود آهنگ دیگه سراغم نیا از امید باوفا

دانلود آهنگ دیگه سراغم نیا

.

.

دانلود اهنگ دیگه سراغم نیا از امید باوفا با کیفیت بالا ۳۲۰

Omid Bavafa – Dige Soragham Naya

&

دانلود اهنگ دیگه سراغم نیا از امید باوفا با کیفیت ۱۲۸

Omid Bavafa – Dige Soragham Naya

.

.
+
متن اهنگ دیگه سراغم نیا از امید باوفا

دیگه سراغم نیا منو نده تو عذاب
عشقمم بودی رفتی از اینجا شدی واسم یه سراب
تموم خاطره هام تمومه بی کسی هام
شدن رو قلبم خراب و آوار تمام آرزوهام
عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو
منو از اون قلبت بیرون گذاشتی تو
واسه تو میمردم بهونه آوردی
گفتم بمون پیشم گفتی واسم مردی
عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو
منو از اون قلبت بیرون گذاشتی تو
شدی تو دنیامو سوزوندی رویامو
تنهام گذاشتی نشنیدی حرفامو
تکست آهنگ دیگه سراغم نیا امید باوفا
شکستی قلب منو شکستم غرورمو
پای تو باختم دار و ندارم چه ساده رفتی تو
دلی که دست تو بود کسی رو جز تو نداشت
خیال نمیکردم ولی آسون دل تو تنهام گذاشت
عشق تو بودم من دوسم نداشتی تو
منو از اون قلبت بیرون گذاشتی تو
شدی تو دنیامو سوزوندی رویامو
تنهام گذاشتی نشنیدی حرفامو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 825
  • بازدید سال : 8,576
  • بازدید کلی : 236,676