loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 146 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد باران به نام کی باورش میشه

میلاد باران به نام کی باورش میشه

کی باورش میشه با صدای میلاد باران

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد باران به نام کی باورش میشه با سه کیفیت
ترانه : مریم حیدرزاده - آهنگ : میلاد باران - تنظیم : کوروش صیفوری

Milad Baran Ki Bavaresh Mishe دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد باران به نام کی باورش میشه همراه با متن

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Milad Baran – Ki Bavaresh Mishe

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Milad Baran – Ki Bavaresh Mishe

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Milad Baran – Ki Bavaresh Mishe

_________________

متن اهنگ میلاد باران به نام کی باورش میشه

کی باورش میشه من این روزا تنهام
دیگه نشونی نیست از هیچکس تو دنیام
کی باورش میشه غصم فراوانه
اسم خودم حتی یادم نمی مونه
کی باورش میشه من خیلی غم دارم
من خیلی چیزا رو این روزا کم دارم
کی باورش میشه من خیلی دل تنگم
با ساعت و لحظه ، تقدیر می جنگم
تنهای تنهام و دنیا سر جاشه
یعنی میشه بازم مثل تو پیدا شه
کی باورش میشه اصلا کی می دونه
روز و شبم مثل موهات پریشونه
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید میلاد باران به نام کی باورش میشه
♫♫♫♫♫♫
تنهای تنهام و دنیا سر جاشه
یعنی میشه بازم مثل تو پیدا شه
باید که باور کرد
خوشبختی هر جایی با این صدا برگرد
با این صدا برگرد ، با این صدا برگرد ، با این صدا برگرد
با این صدا برگرد
کی باورش میشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 8,449
  • بازدید کلی : 236,549