loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 171 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید تو با منی با صدای مهدی یغمایی

 تو با منی با صدای مهدی یغمایی

مهدی یغمایی به نام تو با منی

دانلود آهنگ جدید تو با منی با صدای مهدی یغمایی با سه کیفیت و لینک مستقیم

متن ترانه : علی ایلیا / تنظیم : پوریا حیدری

Mehdi Yaghmaei To Ba Mani 450x450 دانلود آهنگ جدید تو با منی با صدای مهدی یغمایی

دانلود آهنگ جدید تو با منی با صدای مهدی یغمایی همراه با متن اهنگ

Mehdi Yaghmaei – To Ba Mani

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Mehdi Yaghmaei – To Ba Mani

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Mehdi Yaghmaei – To Ba Mani

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Mehdi Yaghmaei – To Ba Mani

____________________

متن اهنگ مهدی یغمایی به نام تو با منی

من از دوری تو مثل شبای جاده می ترسم
من از هر کی که مثل من بهت دل داده می ترسم
یه جوری رفتی تو قلبم یه جوری گیر احساسم
که هیشکی و به غیر از تو به رسمیت نمی شناسم
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی
آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی
یه جوری یاد تو بودم که بازم اشتباه کردم
یکی و بی هوا بازم با اسم تو صدا کردم
چی آوردی به روزم چیکار کردی با احساسم
که من حس می کنم گاهی تو رو صد ساله می شناسم
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 751
  • بازدید سال : 8,502
  • بازدید کلی : 236,602