loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 84 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه

محمد علیزاده به نام اشتباه

اشتباه با صدای محمد علیزاده
ترانه: مهرزاد امیرخانی – موزیک: فولکلور مدیترانه - تنظیم: امیر علیزاده - میکس و مسترینگ: میلاد ترابی

Mohammad Alizadeh 450x450 دانلود آهنگ اشتباه با صدای محمد علیزاده

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Mohammad Alizadeh – Eshtebah

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Mohammad Alizadeh – Eshtebah

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Mohammad Alizadeh – Eshtebah

_______________________

متن اهنگ محمد علیزاده به نام اشتباه

دلم ماله تو که دوباره همونه
قدر منو تو رو آخه کی می دونه
درست وقتی باید بمونه اون میره
غیر من کی می تونه دستتو بگیره
دلم آدما رو چجوری شناختی
خسته نباشی دلم همه باختی
بیا بغلم حالا دل دیونه
اونم که مثل همه باهات نمی مونه
چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دل من می خواست
چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دل من می خواست
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه
♫♫♫♫♫♫
دلم الان وقت عاشق شدن نیست که
این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه
همه باهم خوندیم این تاریکی غریبه
این که از رو نمیری واسم عجیبه
تیکه تیکه می شی نگی که نگفتی
میری می شکنی میای به پام می افتی
پر ترک تن من و تو بسه
می مونم من و غم یه دل شکسته
چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دل من می خواست
چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دل من می خواست
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام اشتباه
♫♫♫♫♫♫
چی سرمون امده باز درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تو دلشه دلم درست همونی که دل من می خواست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 792
  • بازدید سال : 8,543
  • بازدید کلی : 236,643