loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 579 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی ندیم به نام جیگرم سوخت

ندیم به نام جیگرم سوخت

جیگرم سوخت با صدای ندیم

دانلود آهنگ جدید  ندیم به نام جیگرم سوخت با سه کیفیت
 ترانه : حمید فریزند - موزیک : ندیم عمرانی - تنظیم : مهدی خیر خواهی 

Nadim Jigaram Sookht دانلود آهنگ جدید ندیم به نام جیگرم سوخت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی ندیم به نام جیگرم سوخت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Nadim – Jigaram Sookht

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Nadim – Jigaram Sookht

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Nadim – Jigaram Sookht

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Nadim – Jigaram Sookht

__________________

متن اهنگ ندیم به نام جیگرم سوخت

وقت جدایی وقت خدافظی
وقتی که از تو دور شدم به سادگی
جیگرم سوخت یادم رفت
همه ی دارو ندارم قسم دوری چقد صبوری
چجوری دووم بیارم
همیشه یاد تو مثل عذابه وقت خواب من
نمونده مرحمی برای این حرال خراب من
برو ولی جدا شدنتم نبود جواب من
جیگرم سوخت یادم رفت
همه ی دارو ندارم قسم دوری چقد صبوری
چجوری دووم بیارم
چشامو چند شبه راحت بروی هم نمیذارم
اگه جایی اونو دیدید بگید خیلی دوسش دارم
تحمل میکنم دردو فقط یکبار برگردو
فقط یکبار با دستات تو پاک کن اشک این مردو
جیگرم سوخت یادم رفت
همه ی دارو ندارم قسم دوری چقد صبوری
چجوری دووم بیارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 764
  • بازدید سال : 8,515
  • بازدید کلی : 236,615