loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 195 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی ایمان غلامی به نام برو

 ایمان غلامی به نام برو

برو با صدای  ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی ایمان غلامی به نام برو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
ترانه : امیر کیانی - آهنگ و تنظیم و گیتار و ویولون و پیانو: ایمان غلامی

Iman Gholami Boro دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام برو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی ایمان غلامی به نام برو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Iman Gholami – Boro

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Iman Gholami – Boro

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Iman Gholami – Boro

________________________

متن اهنگ جدید ایمان غلامی به نام برو

برو دیگه نمیخوام دل بسوزونی واسه من
دلم میگه همیشه تو نمیمونی واسه من
این روزا چه راحتی محاله دلتنگ بشی
باورم نمیشه که روزی تو دل سنگ بشی
برو دیگه نمیخواد باشی کنار من برو
دیگه احساسمو کشتی نمیبخشمت تورو
میشه عادتت یروز نبود من تو زندگیت
ساده پا میذاری تو رو حرفای همیشگیت
برو دیگه نمیخوام باشی کنارم
برو دیگه به تو احساسی ندارم
از خدا میخوام بفهمی که چی بودم
آسمونت میشه تاریک و بی ستاره
منو روزایی که تا دستای تو فاصله ست
تو و این غروری که راه با هم بودنو بست
واسه لج بازیاتم خیلی دیگه دیر شده
سرنوشتم این و این جدایی تقدیر شده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 7,757
  • بازدید کلی : 235,857