loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 128 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ زنده ام باهات با صدای محمد تورانی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد تورانی به نام زنده ام باهات

محمد تورانی به نام زنده ام باهات

زنده ام باهات با صدای محمد تورانی

ترانه : عارف یحیی پور - آهنگ و تنظیم : صالح رضایی - میکس و مسترینگ : بهزاد نادری

MohammadToorani دانلود آهنگ زنده ام باهات با صدای محمد تورانی

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Mohammad Toorani – Zendeam Bahat

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Mohammad Toorani – Zendeam Bahat

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Mohammad Toorani – Zendeam Bahat

_____________________

متن اهنگ محمد تورانی به نام زنده ام باهات

خوب من میمیرم واسه صدات
ماه من میدرخشی با چشات
قلب من تویی زنده ام باهات
تو بهترینی…
جون من به دلم خوش اومدی
اومدی پا به غصه هام زدی
تو عزیزترینی…
دل تو دلیل عشقمه
نکنه یروز بیاد بشکنه اجازه بده یه عمر عاشقت بمونم
تا اینکه این حسو از چشات بخونم
بیا دستتو بده مهربون مراقب دل سادم بمون
تو عزیزترینی به دلم میشینی
با حرفات منو کجا میبری تو که از همه برام سرتری
تو عزیزترینی به دلم میشینی
خیالت داره منو میکشه منی که دلم به نگات خوشه
تو مهربونی حالا خوب من میمیرم واسه صدات
ماه من میدرخشی با چشات
عشق من دارم دیوونه میشم برات
قلب من تویی زنده ام با نفسات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 802
  • بازدید سال : 8,553
  • بازدید کلی : 236,653