loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 201 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر معروفی به نام هنوزم

دانلود آهنگ امیر معروفی به نام هنوزم

دانلود آهنگ هنوزم از امیر معروفی

Hanoozam دانلود آهنگ هنوزم از امیر معروفی

دانلود آهنگ جدید امیر معروفی به نام هنوزم

 Download New Music Amir Maroofi – Hanoozam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر معروفی به نام هنوزم

دانلود آهنگ امیر معروفی به نام هنوزم

دانلود آهنگ هنوزم از امیر معروفی

دانلود آهنگ هنوزم

.

.

دانلود اهنگ هنوزم از امیر معروفی با کیفیت بالا ۳۲۰

Amir Maroofi – Hanoozam

&

دانلود اهنگ هنوزم از امیر معروفی با کیفیت ۱۲۸

Amir Maroofi – Hanoozam

.

.
+
متن اهنگ هنوزم از امیر معروفی

هنوزم تو قلبم من تو رو دارم
توی آسمونم تویی تک ستارم
اگه تو نباشی دنیا رو نمیخوام
اصلا هیچ کسی رو قد تو نمیخوام
تو چشمات عزیزم عشقو من میبینم
یه دریا محبت من به پات میریزم
وجودت یه دنیاست واسه من دیوونه
تا وقتی تو هستی غصه ای ندارم

یه لحظه از این لحظه هارو
من به تموم دنیا نمیدم

 

همین که تو کنارم هستی
دلخوشم و آروم میگیرم

هنوزم تو قلبم من تو رو دارم
توی آسمونم تویی تک ستارم
اگه تو نباشی دنیا رو نمیخوام
اصلا هیچ کسی رو قد تو نمیخوام
تو چشمات عزیزم عشقو من میبینم
یه دریا محبت من به پات میریزم
وجودت یه دنیاست واسه من دیوونه
تا وقتی تو هستی غصه ای ندارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 8,417
  • بازدید کلی : 236,517