loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 89 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام نمی فهممت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام نمی فهممت با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : امیر علی ، تنظیم : مجید الماسی

Amir Ali Nemifahmamet دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام نمی فهممت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام نمی فهممت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Amir Ali – Nemifahmamet

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Amir Ali – Nemifahmamet

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Amir Ali – Nemifahmamet

_______________________

متن آهنگ جدید امیر علی به نام نمی فهممت 
به جون دوتامون نمی فهممت یه کارایی کردی که دلواپسم
یه حرفایی گفتی که حس می کنم پیشم هستی اما بازم بی کسم
شاید سادگیم اذیتت می کنه یه وقت هایی می خوای مثل تو آگاه شم
من از سرنوشت خودم شاکیم من آخر تو رو با خودم می کشم
هر کاری که واسه تو کردم همش حرف دلم بود
فکر نمی کردم که انقدر بیوفتم از چشات زود
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری
هر کاری که واسه تو کردم فکر نمی کردم که انقدر
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید امیر علی به نام نمی فهممت
♫♫♫♫♫♫
نگاه می کنی تو چشام بی وفا میگی با یکی دیگه پر می زنی
میگی از رو دل سوزی گاهی به من به این خونه سرد سر می زنی
برو جون هر کی که عشقت شده آره اون که دوسش نداری منم
برو از من دست من دور شو نمی خوام بیوفته خونت گردنم
هر کاری که واسه تو کردم همش حرف دلم بود
فکر نمی کردم که انقدر بیوفتم از چشات زود
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری
هر کاری که واسه تو کردم فکر نمی کردم که انقدر
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر اونی که کلاه سرم بذاری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 832
  • بازدید سال : 8,583
  • بازدید کلی : 236,683