loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 161 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه

 فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه

مسیر اینجا بارونه با صدای  فتاح فتحی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه با بالا ترین کیفیت
موزیک : فتاح فتحی  -  ترانه : اکرم فتاحی  - گیتار : عظیم روحانی

Fattah Fathi Masire Inja Baroone دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه با سه کیفیت و همراه با متن

Fattah Fathi – Masire Inja Baroone

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Fattah Fathi – Masire Inja Baroone

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Fattah Fathi – Masire Inja Baroone

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Fattah Fathi – Masire Inja Baroone

________________

متن اهنگ  فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه

نذار عادت کنم بازم به احساسی که رویاته
دلم گرم صدایی شه که آهنگ قدماته
تو رو هر روز می بینم که رد میشی همین ساعت
عذاب لحظه هام میشه همه خوشحالی و خندت
مسیر اینجا بارونه تو نیستی گریه آسونه
یه جوری راهم گم کن تو باشی من ته دردم
اگه سختم نبود انقدر ازت خواهش نمی کردم
خودت گفتی که بعد از این دیگه با من نمی تونی
نگفتی برمیگردی تو حالتم نمی مونی
تو هم انگار نمی تونی
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام مسیر اینجا بارونه
♫♫♫♫♫♫
همون رنگی و پوشیدی که من خیلی دلم می خواست
خودتم خوب می دونی چقدر آبی بهت میاد
من هر روز عاشقت میشم تموم این زمستون و
به عشقت اشک می ریزم مسیر این خیابون و
مسیر اینجا بارونه تو نیستی
یه جوری راهم گم کن تو باشی من ته دردم
اگه سختم نبود انقدر ازت خواهش نمی کردم
خودت گفتی که بعد از این دیگه با من نمی تونی
نگفتی برمیگردی تو حالتم نمی مونی
تو هم انگار نمی تونی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 8,377
  • بازدید کلی : 236,477