loading...
دانلود اهنگ جدید ملی مدیا
سایت ملی مدیا

به نام خدا


تمام مطالب این سایت قانونی هست


این سایت مطعلق به سایت ملی مدیا هست


 wWw.Meli-Media.com


با ارزوی خوشی

مدیر بازدید : 163 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو

سیاوش قمصری به نام عوض نشو

عوض نشو با صدای سیاوش قمصری
ترانه : امید علیجانی -  آهنگ : سامان جلیلی - تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد برادرانSiavosh 450x450 دانلود آهنگ عوض نشو با صدای سیاوش قمصری

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Siavash Ghamsari – Avaz Nasho

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

Siavash Ghamsari – Avaz Nasho

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 56

Siavash Ghamsari – Avaz Nasho

__________

متن اهنگ سیاوش قمصری به نام عوض نشو

عوض نشو من به رفتار تو عادت کردم
من هنوز نداشتمت به داشتنت یه عمر حسادت کردم
عوض نشو عمری از غریبه گی من شکایت کردم
تو نبودی با من با خیالت رفاقت کردم
من رفاقت کردم
ترک این خونه نکن حیفه من تو این خونه برات می مردم
آخ تو نبودی یه لحظه من چقدر غصه ات رو می خوردم
ترک این خونه نکن حیفه من تو این خونه برات می مردم
آخ تو نبودی یه لحظه من چقدر غصه ات رو می خوردم
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عوض نشو
♫♫♫♫♫♫
ترس از نبودنت از دیگه ندیدنت
از زدن به عشق من دست رد نخواستنت
آخرش منجرم به این حادثه شد که بری
از همون حالا شده حکایت در به دری
ترک این خونه نکن حیفه من تو این خونه برات می مردم
آخ تو نبودی یه لحظه من چقدر غصه ات رو می خوردم
ترک این خونه نکن حیفه من تو این خونه برات می مردم
آخ تو نبودی یه لحظه من چقدر غصه ات رو می خوردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت از ملی مدیا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 7,822
  • بازدید کلی : 235,922